Jak reklamovat?

REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravou ručí dopravce. Pro uplatnění reklamace škod způsobených přepravou je nutné při přebírání zboží sepsat s dopravcem reklamační zápis o poškození zásilky. Tuto reklamaci lze uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Bez tohoto zápisu nelze požadovat náhradu. Na zboží zakoupené dle občanského zákoníku se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Na zboží zakoupené podle ustanovení Obchodního zákoníku (na IČO) platí záruka 6 měsíců od převzetí zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
 

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, nebo předejte osobně na jednu z našich poboček.
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. kopie dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Naším zájmem je vyřídit reklamaci co možná nejrychleji. Ve složitějších případech budete o průběhu reklamace průběžně informováni.



Reklamační protokol / list