AKCE - 10 % NA METRÁŽOVÉ KOBERCE A PVC (NEZLEVNĚNÉ). PLATÍ DO 20.6.2025. KÓD: CERVEN25

REKLAMACE

 

 

Reklamace zboží

Případné reklamace vyřídíme vždy k Vaší spokojenosti, individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem. Naším zájmem je vyřídit vše co možná nejrychleji.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Za vady vzniklé přepravou ručí dopravce. Pro uplatnění reklamace škod způsobených přepravou je nutné při přebírání zboží sepsat s dopravcem reklamační zápis o poškození zásilky. Tuto reklamaci lze uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Bez tohoto zápisu bohužel nelze požadovat náhradu.

Záruční lhůta

  • Na zboží zakoupené dle Občanského zákoníku (jako soukromá osoba) se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců.
  • Na zboží zakoupené dle Obchodního zákoníku (na IČO) platí záruka 6 měsíců od převzetí zboží.

Záruka se nevztahuje na

  • vady vzniklé běžným opotřebením a používáním,
  • nesprávným použitím nebo skladováním výrobku,
  • mechanické poškození zaviněné kupujícím.

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, nebo jej předejte osobně na jedné z našich poboček.
  3. Do zásilky čitelně uveďte důvod reklamace a Vaši zpáteční adresu.
  4. Přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (faktura).

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od fyzického převzetí zboží naší firmou. Ve složitějších případech budete o průběhu reklamace průběžně informováni.