REKLAMACE
Reklamace zboží
Případné reklamace vyřídíme vždy k Vaší spokojenosti, individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem. Naším zájmem je vyřídit vše co možná nejrychleji.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Za vady vzniklé přepravou ručí dopravce. Pro uplatnění reklamace škod způsobených přepravou je nutné při přebírání zboží sepsat s dopravcem reklamační zápis o poškození zásilky. Tuto reklamaci lze uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Bez tohoto zápisu bohužel nelze požadovat náhradu.
Záruční lhůta
- Na zboží zakoupené dle Občanského zákoníku (jako soukromá osoba) se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců.
- Na zboží zakoupené dle Obchodního zákoníku (na IČO) platí záruka 6 měsíců od převzetí zboží.
Záruka se nevztahuje na
- vady vzniklé běžným opotřebením a používáním,
- nesprávným použitím nebo skladováním výrobku,
- mechanické poškození zaviněné kupujícím.
Postup při reklamaci
- Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, nebo jej předejte osobně na jedné z našich poboček.
- Do zásilky čitelně uveďte důvod reklamace a Vaši zpáteční adresu.
- Přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (faktura).
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od fyzického převzetí zboží naší firmou. Ve složitějších případech budete o průběhu reklamace průběžně informováni.